mandag 28. februar 2011

Ullkjole

Ja, da har jeg endelig sydd noe til meg selv igjen :-) Denne gangen ble en kjole i ulljersey. Bestilte hærlige ullstoffer fra natures fabric i USA, men dessverre litt for lite til at jeg fikk den kjolen jeg hadde i tankene mine. Skjørtedelen ble litt smalere enn hva jeg hadde tenkt. Men det får bare være, blir fort dyrt å bestille fra USA ofte :-)
For å gjøre kjolen litt mer spennende, broderte jeg blomster på brystet og på lommen. Skjerfet jeg har i halsen har jeg strikket i alpakka-ull. Et fantastisk deilig skjerf, som også matcher kjolen perfekt!







2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å sy.Gleder meg til å tørke støv av maskinen min å begynne litt igjen.
    La meg til som følger.
    Stikker innom snart igjen

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole som passet deg kjempegodt. Kanten nede var en skikkelig prikk over i'en, og blomstene var skjønne.

    SvarSlett