mandag 30. mai 2011

litt nytt og litt redesign

Hva heter den barnesangen som omhandler han som spikka på en treplanke som ble mindre og mindre? ...tror den til slutt endte opp som ei skjærefjøl til mor? Uansett, her er ei lignende historie. Jeg hadde en superfin kjole fra NoaNoa som jeg aldri brukte. For galt at den skulle henge ubrukt i klesskapet og bestemte meg for å sy den om til en buksedress til snuppa mi. Klippingen gikk litt vel fort og jeg endte opp med to høyrebukseben og for lite stoff til å klippe ut et venstrebukseben. Hva gjør man da, for stoffet var jo fortsatt for fint til at det skulle ende i søpla? Jo, jeg kuttet av de to høyredelene på buksedressen sånn ca ved rompa og sydde en topp av det hele. Fin og sommerslig :-) I samme slengen sydde jeg en posebukse av et dongeristoff fra Stoff og Stil, passet fint til toppen!

1 kommentar: