fredag 6. mai 2011

Vårlige luer og sommerslig t-skjorte

Det går dessverre lang tid mellom hvert blogginnlegg ser jeg, men tiden til sying strekker ikke helt til. Eller, jeg har flere halvferdige prosjekter liggende som ikke vil bli blogget om før de er helt ferdige! Jeg holder nemmelig på med en del sommerklær til Aurora og har nå fullført den første t-skjorten til henne. Hun er tre år og ekstrem trassalder, så det blir IKKE actionbilde. Hun nekter plent å prøve den, uansett hva jeg lokker med. Da jeg sa at jeg kanskje skulle finne en annen jente å gi den til, da samtykket hun i dette :-p Jaja...ikke alltid man får den crediten man syns man fortjener... :-D


Jeg har også sydd noen flere luer, testet ut et par luemønstre jeg har liggende. Den rosa lua er en baggy voksenlue, var kjempekul på!! Blir garantert flere slike :-) Takk til damen bak denne oppskriften!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar